Du kan finde forskellige pressemeddelelser her på pressemeddelelser-gratis.dk Du kan Gratis oprette, udsende og publicere din pressemeddelelser hvis du oprettet dig som bruger.

Denne sæson flirter moden med den beige farve.

Firma referance: 
Presse Bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Sandfarvet, lysebrun, karamelfarvet... den beige farve findes i et utal af bløde, naturlige nuancer, der alle giver en blid og afdæmpet silhuet. Hvis du på elegant vis vil være med på den seneste mode kan du ikke komme uden om beige sko og tøj!

Chloe er et fransk modehus, der blev grundlagt i 1952 af Gaby Aghion, og det har i dag etableret sig som et førende mærke blandt kvinder. Denne kvinde fra Paris med egyptisk baggrund kom frem på et tidspunkt, hvor folk efterspurgte noget nyt. Så ideen om en tøjkollektion i haute couture stil begyndte at spire. I 1966 blev Karl Lagerfeld kunstnerisk leder og satte sit præg på kreationerne. Jackie Kennedy, Brigitte Bardot, Maria Callas og Grace Kelly blev glødende tilhængere af Chloe, hvilket gav mærket et feminint, chikt omdømme med et strejf af frihed. I 1997 kom Stella McCartney til med en blødere og feminin kreativitet. Kollektionen See by Chloe kom frem i 2001 og gav en alternativ idé om luksus, hvor man biholdte den elegante stil, men samtidigt tilføjede livlige boheme detaljer, der appellerer til et yngre publikum i deres jagt på raffinement.

Blackstone er modemærket med nærmest eksplosiv succes blandt unge bymennesker af enhver art. Efter at være begyndt med sikkerhedssko, har det hollandske mærke gennemført en kovending i retning af moden. Godt for dem: Hver sæson kommer de med sande stil-guldklumper, der markerer sig ved originale detaljer, diskrete men altid synlige. At gå med Blackstone-sko er sikkerhed for komfort og upåklagelig kvalitet i et helt særligt univers.

Til sneakers-addicts, der går i jeans og T-shirts, er der det verdenskendte, italienske mærke Diesel! Det blev skabt i 1978 af Renzo Rosso og Adirano Goldschmied. Kan man forestille sig noget bedre til at supplere vores garderobe end en legende inden for denim? I 2009 lancerede Diesel en moderne kollektion, der kombinerer trendy old school og urban-stil. De er kendte for deres kreative og kontroversielle kampagner. Diesel følger ikke traditionerne, men bruger fantasien og tilbyder sine fans sko, tasker og accessories, der udstråler dristighed, personlighed og originalitet.

Oprettet i 2004 med basis i grundlæggerens passion og intuition for skoverdenen, har Koah etableret sig i Frankrig og på det internationale marked med kollektioner der er 100% egne kreationer med stærk personlighed. Modellerne er udviklede med stor vægt på detaljer og finish og kombinerer kvalitet, komfort og originalitet. Samtidig med at følge tendenserne på et marked i konstant udvikling har Koah forstået at udvikle sin egen identitet med tidløse kreationer. Firmaet udvælger til stadighed førsteklasses råvarer og opretholder minutiøse produktionsmetoder der sikrer mærkets værdinormer. Hver enkelt model drager fordel af specifik ekspertise og teknik som forvasket læder der giver hver enkelt eksemplar et unikt, brugt aspekt. Koah’s stærke side? Produkterne selv... Kollektionerne er i trit med det trendy retro-univers der vidner om Koah’s vilje til at overgå sig selv, sæson efter sæson. Koah henvender sig til skofans i alle aldre, kvinder som mænd, der vil udtrykke deres egen stil uden at være monotone.

Siden oprettelsen i 1915 er Victoria hurtigt blevet et referencemærke i grundlæggerens hjemland, Spanien. Den unikke og universelle stil gør indtryk på alle generationer og klæder alle lag i samfundet på. Victoria får nyt liv takket være udviklingen af vulkanisering hos firmaer i nærheden af mærkets egne fabrikker. Victorias tennissko er 100% miljørigtige og bliver i dag eksporteret over hele verden og har fået stor succes i alle lande!

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2012: 150 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte