Du kan finde forskellige pressemeddelelser her på pressemeddelelser-gratis.dk Du kan Gratis oprette, udsende og publicere din pressemeddelelser hvis du oprettet dig som bruger.

Ny forårs- og sommerkollektion 2014: Tag forskud på moden!

Firma referance: 
Presse Bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Udsalget er endnu ikke slut, men den nye kollektion har allerede meldt sin ankomst hos Spartoo.dk. De virtuelle hylder fyldes lidt efter lidt med nye sko og modetøj. Som sædvanlig er det dominerende tema: mode, mode og atter mode! Alle sæsonens uundværlige modeller og tendenser er repræsenteret. De aktuelle, legendariske mærker er de første til at gå til angreb på moden til stor glæde for alle modeelskere. Et godt råd; gør plads i garderoben!

Familievirksomheden Serafini har oplevet fire generationer, og har siden 1885 været baseret i Firenze, hvor skomagerbutikken i sin tid blev åbnet. I 1932 blev den forvandlet til en skofabrik med lanceringen af de første kollektioner. Siden da er mærket blot blevet større. Hemmeligheden ligger i en konfektion, hvor der er balance imellem tradition og modernitet. I begyndelsen af 90erne oplevede virksomheden et vendepunkt i sin udvikling da Fabrizio Serafini overtog foretagendet og lod sig inspirere af en model af sneakers fra 70erne til at udvikle en sporty, chik stil.

Hvis du interesserer dig for mode, hvis du følger med i de seneste tendenser, hvis du ikke kan få for meget stil, så vil du helt sikkert elske kollektionen fra Bullboxer! Med kreativ afdeling i Italien har mærket med succes skabt en munter men samtidig meget fashionabel sans for stil. Nøglen til succesen er raffinement og stilen opfylder kravene fra moderne og kosmopolitiske mænd og kvinder der lever dagligdagen i takt til de seneste tendenser. Hver sko, hver model skiller sig ud fra mængden med en unik stil som enhver urban trendsætter vil elske, fra Paris til London og Rom til Barcelona.

Rip Curl blev skabt i slutningen af 60'erne af to fans af surfsporten og har i dag en ledende position i surfermiljøet. Selvom de har udviklet sig i takt med den tekniske udvikling, har de beholdt den samme tankegang, som i dag er kendt som ”The Search”. The Search er en permanent søgen efter den perfekte bølge rundt om på verdens surfsteder, og det er søgen efter innovation, der lever op til de forventninger, tilhængerne af surfsporten har til komfort og teknik, både når det gælder sko og lædervarer. Det er en passion, der er følger modetendenserne og samtidig respekterer miljøet. Lige fra Hawaii til Biarritz kaster surfere sig over Rip Curls sko, tekstiler, og tasker, der er designet af surfere til surfere!

Det er en smuk familiehistorie, der begyndte i 1965 i Tréviso i Italien, hvor Luciano Benetton sammen med søsteren Giuliana og brødrene Gilberto og Carlo beslutter at lancere Benetton-gruppen med  « Farver » som grundlæggende koncept. Den farverige og afslappede stil kombineret med enestående kvalitet til prisen gør at mærket hurtigt opnår succes. Mærket blev internationalt kendt via banebrydende reklamekampagner i starten af 80erne. Benetton bestiller den italienske fotograf, Oliviero Toscani til at arbejde ud fra temaet ”forskellighed”. Sammen kommer de frem med det berømte slogan «United Colors of Benetton », der opfordrer til tolerance ved at blande forskellige kulturer og farver som et udtryk for samfundets filosofi. Reklamekampagnerne var med stærke, provokerende billeder, var meget kreative og revolutionerende med det særpræg, at de aldrig viste varerne. Med deres ofte kontroversielle gennemslagskraft kom de ud til kunderne på en hel ny måde, som udtryk for de nutidens værdinormer. Benetton’s produkter, farverigt tøj og tilbehør i trendy design, er i dag verdenskendt og foretrækkes af tilhængere af afslappet modestil!

Næsten 100 år gammel og stadig med på modetendenserne! Keds lancerede sin første lærredssko med blød gummisål i 1916 og opfandt ordet "sneaker". Skoene blev båret af Audrey Hepburn, Marilyn Monroe og Jackie O og blev hurtigt et modefænomen. I dag fås skoene i forskellige udgaver som loafers, ballerinaer, med kilehæl, som basketstøvler og som lave sneaker, og de fortsætter med at inspirere de store designere, der hver sæson er med til at forny mærkets kollektioner.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2012: 150 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte