Du kan finde forskellige pressemeddelelser her på pressemeddelelser-gratis.dk Du kan Gratis oprette, udsende og publicere din pressemeddelelser hvis du oprettet dig som bruger.

Seneste skomode: Varmt pelsfor.

Firma referance: 
Presse Bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Hver morgen er det samme problem: efter et kig ud af vinduet har vi lyst til at smutte ned i den varme seng igen; langt fra is, sne og frysende kolde temperaturer… Udover C-vitamin og varm kakao er der et perfekt middel mod vintertristheden: forede støvler! I år står moden på komfortable og trendy modeller, der passer til den mest elegante garderobe: kjole, nederdel, blazer eller buksedragt. Er du klar til at gå vinteren i møde?

Spartoo.dk præsenterer nogle udvalgte mærker, der tager sig godt af dine fødder:

Den oprindelige Moon Boot er inspireret af Neil Armstrongs erobring af månen. Med en high-tech form, der bryder med de etablerede standarder, kombineret med vandtætte og isolerende egenskaber, invaderer de snart alle vintersportsstationer og deres voksende klientel. Moon Boot bliver således en så stor del af de elementer, der er forankret i den kollektive bevidsthed, at de i 1999, under en udstilling på Carrousel du Louvre, kommer blandt de designeffekter, der betegnes som mest repræsentative for det 20. århundrede. For udover sine nyskabende og funktionelle kvaliteter, der er inspireret af det 20. århundredes største begivenhed, symboliserer de også et usædvanligt møde mellem mode og historie. Lidt den samme men alligevel forskellig hver gang, Moon Boot fornyr sig med punchy farver og materialer, der altid er mere isolerende og forener formgivning og komfort. Om det er på skisportsstedet eller snefyldte fortove i byerne, så forbliver Moon Boot det uundværlige tilbehør til en ”so trendy” vinter!

Moschino har været et af de førende mærker inden for haute couture i over 25 år og har en stil, der er rodfæstet i moderne luksus. Det italienske modehus blev skabt i 1983 af Franco Moschino, og mærket kommer løbende med kreationer i chik stil, som bryder med traditionerne og genopfinder moden i takt med tiden. Efter hans alt for tidlige død i 1994, var det hans tidligere assistent Rossella Jardini, der kom til at stå i spidsen for brandet, og hun opretholdt stilen med at skabe utraditionel high-end mode. Resultatet af denne kunstneriske linje er ukonventionelle og til tider provokerende kreationer, hvor kvalitet dog altid er i højsædet. Mærket Love Moschino kombinerer et klassisk design med et strejf af fantasifuldhed, et girly look og en til tider ekstravagant stil... Og nogle gange alle tre på samme tid!

Mærket Les Tropéziennes er berømt for små sommersandaler, men de har også tænkt på at beskytte os i den kolde årstid, med en kollektion af trendy og feminine forede støvler. 100% komfort og 100% stil, med en overflod af varme og velvære til fødderne.

Et af de mytiske mærker indenfor forede støvler er uden tvivl de berømte UGG. Mærket kommer fra solrige Australien, hvor det sjældent er koldt, men de blev oprindelig brugt af australske fårehyrder. Senere tog surferne dem til sig i 70'erne, for at undgå kolde fødder når de kom op fra vandet, og det var Pamela Anderson, der i 2004 gjorde fåreskindsstøvler til et decideret modefænomen! Derefter blev alle Hollywood-stjernerne vilde med støvlerne, hvilket forstærkede UGG's succes: Kate Moss, Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker, Kate Winslet, og selv Leonardo DiCaprio kan ikke få for mange UGGs!

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2012: 150 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte