Du kan finde forskellige pressemeddelelser her på pressemeddelelser-gratis.dk Du kan Gratis oprette, udsende og publicere din pressemeddelelser hvis du oprettet dig som bruger.

Vinterens modetrend: Skridsikker sål!

Firma referance: 
Presse Bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Denne vinter er det umuligt et komme udenom en sål med groft mønster. Alle dine favoritsko bliver udstyret med tyk skridsikker sål. Modeskaberne har haft fat i alle skotyperne: pumps, støvler, derbies; de får alle en gang med grovfilen! Med en sål med groft mønster og godt greb, bliver de alle gjort til terrængående fodtøj, så du har godt fodfæste til hverdagens eventyr og udfordringer, samtidig med at du får et utraditionelt trendy look!

Spartoo.dk præsenterer et udvalg af skridsikre mærker:

I 1973 i New Hampshire, USA, innoverer familien Swartz (grundlægger og nuværende ejer af mærket) og skaber en ny model. Timberland’s utrolige succes kommer fra brugen af banebrydende teknik: Sålerne er svejset i stedet for syet til skaftet; den legendariske gule støvle er født! Det er dog først i 1979, at en italiensk opkøber, Giuseppe Veronesi, introducerer den på det europæiske marked ved at sælge den i Roms og Milanos eksklusive forretninger. Herefter kommer succesen øjeblikkeligt. Mærket, der er blevet en standard indenfor casual og outdoorstilen, fortsætter med innovativt design uden nogensinde at gå på kompromis med kvalitet og autenticitet .

Hvem har ikke hørt om de berømte åndbare sko? Geox blev grundlagt i 90'erne og startede med en kollektion af klassiske sko. Geox blev hurtigt berømt for den innovative gummisål, der lader fødderne ånde. Det var en revolution inden for skoindustrien, der kom halvtreds år efter introduktionen af gummisålen. Det gode ved en gummisål er, at den er fuldstændig vandtæt, men problemet er den manglende åndbarhed. Bag Geox-revolutionen står Mario Moretti Polegato, der under en træning fik idéen til at lave små huller i sine sko, så varmen og sveden kunne slippe ud. Da han kom hjem indsendte han det første patent, der senere blev udvidet med en mikroperforeret membran, som lader sveden fordampe, men også holder skoen vandtæt takket være endnu mindre perforeringer, der er for små til at en vanddråbe kan passere, men store nok til at dampen af en vandmolekyle kan slippe ud. Geox begrænser sig i dag ikke til produktion af såler, men skaber også fodtøj under eget navn med vægt på design og mode i kollektioner, der følger de seneste tendenser.

Palladium blev grundlagt i 1920 med produktion af hjul til den hurtigt voksende flyindustri. I 1947 producerede Palladium, der nu havde stor erfaring indenfor bearbejdning af gummi, sine første sko, hvor de brugte samme vulkaniseringsprincip af gummi og lærred. Modellen "Pampa" er velkendt for autentisk design, enkle linjer og slidstyrke. I dag tilbydes den i læder og ledsager fortsat "byens opdagelsesrejsende" over hele verden.

Sloganet for Caprice er ”Walking on air”! En af fordelene ved disse sko er, at de er fremstillet med en utrolig indvendig komfort. Kvaliteten af fremstillingen er centrum for opmærksomhed og hver enkelt model har en sål, der er stødabsorberende og fleksibel, og som giver en følelse af lethed ved hvert skridt. Caprice forstår at kombinere velvære og stil i moderne, elegante og aktuelle kreationer. Takket være de attraktive priser er modellerne tilgængelige for alle!

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2012: 150 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte